Szeged: Júliusi fogyasztóvédelem

Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1376 fő
  • Képek - 881 db
  • Videók - 224 db
  • Blogbejegyzések - 299 db
  • Fórumtémák - 39 db
  • Linkek - 632 db

Üdvözlettel,

Szeged Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1376 fő
  • Képek - 881 db
  • Videók - 224 db
  • Blogbejegyzések - 299 db
  • Fórumtémák - 39 db
  • Linkek - 632 db

Üdvözlettel,

Szeged Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1376 fő
  • Képek - 881 db
  • Videók - 224 db
  • Blogbejegyzések - 299 db
  • Fórumtémák - 39 db
  • Linkek - 632 db

Üdvözlettel,

Szeged Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1376 fő
  • Képek - 881 db
  • Videók - 224 db
  • Blogbejegyzések - 299 db
  • Fórumtémák - 39 db
  • Linkek - 632 db

Üdvözlettel,

Szeged Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A panaszosok többsége a közüzemi számlák bejelentési nehézségeiről fejtette ki az észrevételét, állásfoglalását. Sz. É (cím, telefon a szerkesztőségben) lamentált a szegedi áramszolgáltató telefonos „élő” munkatársa ellen, akitől kiemelten kérte, hogy a számlázási osztályvezetővel szeretne beszélni. A telefonos munkatárs a kérését végighallgatta szótlanul, majd áttette gépi adatfelvételre. Hmm…A bejelentő ismételten próbálkozott. A munkatárs újból meghallgatta,- természetesen szótlanul - s következett ugyanaz a manőver. Újfent tárcsázta a cég telefonszámát s határozottan kérte a számlázási osztályvezetőt, s közben kihangsúlyozta, - nem a gépi munkatársukkal akar beszélni! Ám hiába! - a néma telefonközpontos ismételten a gépi vonalra passzolta a bejelentőt. Azért akart beszélni a cég számlázási osztályvezetőjével, hogy halott édesanyja nevéről az ő nevére írassa át a villanyórát. Nem sikerült! B. Gy panaszos –az Égáz - Dégáz Szeged - a gázszámlával kapcsolatban szeretett volna értekezni az ellenőrzési osztályvezetővel, azonban őt is folyamatosan a gépi „munkatárshoz” irányították! A társszerveknek - akikre tartozik- folyamatosan, érdeklődve, kellene olvasni a Fecsegő Fogyasztóvédelmi Magazinban szereplő szakmai beszámolóimat. Mi fogyasztóvédelmi tanácsadók leírjuk a panaszt, bejelentést … ennyi. Arról nem tudunk, nincs visszajelzés, hogy lett e benne intézkedés! Nincs kommunikáció! - pedig a kommunikáció a társadalmi érintkezés specifikus formája, amelynek lényege az emberek társadalmi kapcsolataiban létrejövő közlésből áll. Azt ne feledjük, hogy a kommunikáció kétirányú. A társszerveknek tehát annak a kölcsönös megértésnek a létrehozására kéne törekedniük, amely mind két szereplő számára előnyökkel jár. Szubjektív véleményem, hogy a kölcsönös kommunikáció a fogyasztóvédelem területén, s az élet egyéb területein, a közvélemény s a szervezetek közötti kommunikációról szól.

A Társszervek támogatásait, -erkölcsi- felkéréseit szívesen vennénk itt lent a Dél- alföldön is! Továbbiakban részt vennénk ellenőrzéseken, szakmai vitákon, fórumokon. Pl., Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, OMMF, ÁNTSZ. Rendőrség, APEH sajtótájékoztatókon! Meghívót nem kaptunk, nem kapunk a fen nevezett szervezetektől! Nem értem, mért? Több olyan deklaráció érkezik tanácsadó szerkesztőségünkhöz, ami a fogyasztóvédelmi jogsértésekhez kapcsolódik, ám ebben a témakörben lépni nem tudunk, nincs jogosítványunk.  Pl több közérdekű állampolgári bejelentés érkezett, szubsztancia az volt, hogy Bakson a segédmunkás-kontárok folyamatosan  „javítanak” - mindennel foglalkoznak, adót nem fizetnek  ami a tudatos fogyasztót, a beteg polgárt, a pihenni vágyókat, a kollokválókat zavarja!

A helyi PH nem akar lépni az ügyben! A helybeli rendőrség az meg… ajaj!

Egyes társszerveknek az ellenőrzést nem a helyi hivatalban (lókban) kéne kezdeni - jelentették ki az állampolgárok keseregve.

 

                                            

                                                                                                                                -oil-

Címkék: www.fecsego.eu

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu