Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A panaszosok többsége a közüzemi számlák bejelentési nehézségeiről fejtette ki az észrevételét, állásfoglalását. Sz. É (cím, telefon a szerkesztőségben) lamentált a szegedi áramszolgáltató telefonos „élő” munkatársa ellen, akitől kiemelten kérte, hogy a számlázási osztályvezetővel szeretne beszélni. A telefonos munkatárs a kérését végighallgatta szótlanul, majd áttette gépi adatfelvételre. Hmm…A bejelentő ismételten próbálkozott. A munkatárs újból meghallgatta,- természetesen szótlanul - s következett ugyanaz a manőver. Újfent tárcsázta a cég telefonszámát s határozottan kérte a számlázási osztályvezetőt, s közben kihangsúlyozta, - nem a gépi munkatársukkal akar beszélni! Ám hiába! - a néma telefonközpontos ismételten a gépi vonalra passzolta a bejelentőt. Azért akart beszélni a cég számlázási osztályvezetőjével, hogy halott édesanyja nevéről az ő nevére írassa át a villanyórát. Nem sikerült! B. Gy panaszos –az Égáz - Dégáz Szeged - a gázszámlával kapcsolatban szeretett volna értekezni az ellenőrzési osztályvezetővel, azonban őt is folyamatosan a gépi „munkatárshoz” irányították! A társszerveknek - akikre tartozik- folyamatosan, érdeklődve, kellene olvasni a Fecsegő Fogyasztóvédelmi Magazinban szereplő szakmai beszámolóimat. Mi fogyasztóvédelmi tanácsadók leírjuk a panaszt, bejelentést … ennyi. Arról nem tudunk, nincs visszajelzés, hogy lett e benne intézkedés! Nincs kommunikáció! - pedig a kommunikáció a társadalmi érintkezés specifikus formája, amelynek lényege az emberek társadalmi kapcsolataiban létrejövő közlésből áll. Azt ne feledjük, hogy a kommunikáció kétirányú. A társszerveknek tehát annak a kölcsönös megértésnek a létrehozására kéne törekedniük, amely mind két szereplő számára előnyökkel jár. Szubjektív véleményem, hogy a kölcsönös kommunikáció a fogyasztóvédelem területén, s az élet egyéb területein, a közvélemény s a szervezetek közötti kommunikációról szól.
A Társszervek támogatásait, -erkölcsi- felkéréseit szívesen vennénk itt lent a Dél- alföldön is! Továbbiakban részt vennénk ellenőrzéseken, szakmai vitákon, fórumokon. Pl., Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, OMMF, ÁNTSZ. Rendőrség, APEH sajtótájékoztatókon! Meghívót nem kaptunk, nem kapunk a fen nevezett szervezetektől! Nem értem, mért? Több olyan deklaráció érkezik tanácsadó szerkesztőségünkhöz, ami a fogyasztóvédelmi jogsértésekhez kapcsolódik, ám ebben a témakörben lépni nem tudunk, nincs jogosítványunk. Pl több közérdekű állampolgári bejelentés érkezett, szubsztancia az volt, hogy Bakson a segédmunkás-kontárok folyamatosan „javítanak” - mindennel foglalkoznak, adót nem fizetnek ami a tudatos fogyasztót, a beteg polgárt, a pihenni vágyókat, a kollokválókat zavarja!
A helyi PH nem akar lépni az ügyben! A helybeli rendőrség az meg… ajaj!
Egyes társszerveknek az ellenőrzést nem a helyi hivatalban (lókban) kéne kezdeni - jelentették ki az állampolgárok keseregve.
-oil-
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Megjelent a Fecsegő Magazin 2011 novemberi száma
ÉRDEKELNEK A FRISS HÍREK, ÉRDEKESSÉGEK,
Megjelent a Fecsegő Magazin 2011 júliusi száma.
A mediterrán vidék folyékony aranya //Ouro líquido do Mediterrâneo