Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szeged Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szeged Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Auchan (alias CORA) , avagy a fogyasztóvédelem…
Auchan (alias CORA) , avagy a fogyasztóvédelem… A Cora vezetőinek hozzáállása, avagy a fogyasztóvédelmi panasz vizsgálatának története dióhéjban… Vásároltam a fent nevezett áruházban egy fűnyírót! (kár volt!) 2011.április 22 –én. Ezt bizonyítja a Jótállási jegy Később a fűnyírót visszavittem 2011.12 29-én, amit Doszkocs Brigitta
Minőségügyi Főosztályvezető asszony 2012.01.13 –án olvasott el!? A
felmerült problémákat panaszkönyvbe rögzítettem. (050786) Ők a hibás terméket Kalmár István egyéni vállalkozónak adták ki, mivel velük áll szerződésben!- aki megállapította: „hogy a gép garanciálisan nem javítható, mert a hiba helytelen használatból adódott” Kérdem én: Hogyan kell helyesen használni egy fűnyírót? A műszaki leírásban nem szerepel a használati utasítás!!!! „a szakszerviz véleménye alapján is nem rendeltetésszerű használatból adódott a meghibásodás” Ezt miből állapította meg a „szakértő” ? Hol szakért s kinek a
megbízásából? Milyen végzettsége van… ecetera, ecetera… E levelet
2012.január 14 –én kaptam kézhez. Nem fogadtam el a „szakértő”
véleményét. Doszkocs Brigitta ismételten írt egy levelet, aminek tartalma megegyezett az előző levelével! Ezekkel a levelekkel felkerestem a Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi
Felügyelőségét ahol részletesen ismertettem a CORA hozzáállását. Sajnos
a „vizsgálat” nem volt kielégítő! Az egyik levél 2012.július 6, míg a
másik 2012. július 30 Fellebbeztem a határozat ellen s beszéltem az NFH- val. Közben készült egy jegyzőkönyv, – amiről Én nem tudtam –
amelyben a CORA arra hivatkozott: – nem írtam alá: Ez nem semmi! E jeget
a felügyelőséghez is eljutatta! Mikor tudomásomra került, a
felügyelőségen keresztül, rögvest bementem s tisztáztam a rágalmakat.
Szakújságíróként, állampolgárként is tudom, minden jegyzőkönyvet alá
kell írni és majd ezt követően fellebbezni! Ezt szóvá is tettem,(CORA,
Felügyelőség) s kértem mutassák meg a jegyzőkönyvet!! Az óta is várom a jegyzőkönyvet! Az a kérdés, hogyan, miért
lett lezárva, s mért nem szembesítettek a jegyzőkönyv kiállítójával s
állításaival. A mai napig nem láttam a jegyzőkönyvet!!!!! Ezt követően Pál Balázs áruház-igazgató is küldött egy levelet
2012.04 28-ai keltezéssel. A levél tartalma megegyezik az előző levelek
tartalmával. HMMM! Személyesen felkerestük – szerkesztő asszonnyal- az igazgatót a
hivatalában. A mellette lévő Doszkocs Brigitta gúnyos mosolya miatt ki
lett küldve az igazgató által!!! Az igazgató felajánlt saját pénzéből 3000Ft -ot a kerékcserékre. Ezt
én természetesen visszautasítottam! – s közöltem vele, az „ügyet a
Békéltető Testület elé viszem. A Békéltető Testület meghallgatására a CORA nem jött el!!! Megalázta a fogyasztót, valamint a Testületet is! A Békéltető Testület ajánlása – CsM.BT 102/2012- Indoklás Fogyasztó 2011.április 22. napján elektromos fűnyírót
vásárolt a Vállalkozás szegedi üzletében. Néhány hónap használatot
követően a fűnyíró kerekei elkoptak, a vágófelület elkopott, kicsorbult
és tengelye elferdült fogyasztó2011.12.29 napján jelezte vállalkozásnak
garanciális igényét, melyet Vállalkozás nem teljesített, ezért Fogyasztó
a Békéltető Testülethez fordult” Szeged, 2012. május 30. Konklúzió: hetente egy munkaórát használtam a fűnyírót. Áprilistól- Szeptemberig ez 24 munkaórát jelentett. A fogyasztóvédelmi panaszokat lelkiismeretesen kell- kötelező
vizsgálni. Ez a Canossa járás legyen minden hivatal előtt példa, hogy
ilyen vizsgálatok mellett az országban nem lehet biztonságban a
fogyasztó! Tisztelt olvasóim! Mondjátok meg, visszavigyem –e garanciális javításra a CORÁ- ba vagy
az általa „szakértőnek” tartott beosztottjának a fűnyírót? 2012. szeptember 23 Oláh István László
A Canossa járás ehhez képest délibáb volt! Ott egy főpap, itt egy
áruházvezető és holdudvara élt vissza a politikai- gazdasági
erőfölényével. Egy lelki tortúra rémtörténete ismétlődött a XXI. sz-
ban. Szerencsére nem mezítláb kellett végig gyalogolni télvíz idején a
hatalmasságok ízléstelen játékainak kijelölt területét.
sorszáma 2011/024699. A műszaki termék egy 24 órán belül cserére
szorult, mivel zárlatos volt! Mire kicserélték a rossz terméket, közben
folyamatosan „gyaláztak” megjegyzéseket tettek s kioktattak!
A Kerék beillesztése felett három fúrt lyuk van, ami a
magasságállításhoz szükséges. Az nincs leírva, hogy melyik lyukba
helyezzük a kerekeket!
A felvetett problémára nem adott választ! 2012.02 06
„CORA Szeged –Magyar Hipermarket Kft. vállalkozás tegyen eleget
garanciális kötelezettségének és a kifogásolt fűnyíró 4 db kerekét
cserélje ki, valamint a vágófelületét élezze meg, illetve az elferdült
tengelyt javítsa ki Oláh István László fogyasztó kérelmének megfelelően,
jelen ajánlás kézhezvételét követő 15 napon belül”
Ettől a használattól nem lehetett volna lerongyolódni a fűnyírónak.
A fűnyíró motorja is kiadta a lelkét!
Tisza- Menti Regionális Kulturális Fogyasztóvédelmi Egyesület
elnöke
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Közérdekű adatok kiadására
Csongrád Megyei Kormányhivatal figyelem, avagy elölről kezdődik a körhinta?
Nyílvánossá tettük a www.fecsego.eu hirportál 2013.áprilisi olvasottságát oil főszerkesztő
Este talaltak a milliardos-tetemere..